Olejový chladič s olejovým filtrem
1. - Z víka ventilů odšroubujeme olejové čerpadlo, které je přichyceno 4šrouby.
2. - Olejové čerpadlo se skládá ze dvou ozubených kol
3. - To delší, které na fotce držím v ruce se musí uvnitř zadělat (zneprůchodnit) viz. foto
4. - Na bloku motoru po pravé straně vyšroubujeme z bloku zátku - tím zprůchodníme kanál vedoucí na vačku
5. - Do této zátky koupíme průtokový šrou se stejným závitem
6. - Další nezbytnou úpravou je víko rozvodů, které se musí také zprůchodnit a to přímo naproti zaslepenému ozubenému kolu čerpadla s hřídelkou. Dále je nezbytné navařit hliníkový válec do kterého vytvořit závit pro průtokový šroub.
7. - Poté zbývá jen vše pozapojovat a nastartovat. POZOR, před prvním nastartováním naplňte olejový chladič a filtr olejem, jinak by mohlo dojít k zadření motoru !!!!
8. - Fotografie kompletního zapojení. ( foto: www.maluchytabor.cz )
KDE SEŽENU VŠE K VÝROBĚ CHLADIČE ?
Veškeré díly na výrobu chladiče naleznete na našem e-shopu www.fiat500126.cz a ty díly, které tam nejsou vystaveny Vám na Vaše přání objednáme, seženeme.
Aktualizováno 15. 1. 2015 20:07